loading...

کنترلی کردن درب ها با قفل های دیجیتالی

در این وبلاگ قصد داریم به بررسی انواع قفل های الکترونیکی بپردازیم

بازدید : 306
شنبه 9 آبان 1399 زمان : 5:37

قفل‌های دیجیتالی یا الکترونیکی چه مزایایی دارند؟
وسایل هوشمند به شما کمک می‌کنند تا خیلی آرام باشید. قفل دیجیتالی یکی از این دستگاه‌ها علاوه بر راحتی ، امنیت خانه شما را نیز افزایش می‌دهد.
سیستم‌های ایمنی در خانه یا محل کار باید مطابق با دانش روز به روز شوند. به همین دلیل برای اطمینان از امنیت فضای ما ، قفل‌های هوشمند جایگزین قفل‌های هوشمند شده اند. در این مقاله می‌خواهیم مزایای قفل‌های دیجیتال را که به آنها قفل الکترونیکی نیز می‌گویند ، بررسی کنیم.
اگر به یاد داشته باشید ، در گذشته بسیاری از افراد درهای خود را می‌بستند. همه افراد محلی یکدیگر را می‌شناختند و فرد ناشناخته‌‌‌ای بسیار ناشناخته بود که وارد محله آنها شود. بنابراین درهای خانه‌ها در طول روز به روی میهمانان باز بود. علاوه بر این ، همه همسایگان در طول روز برای یافتن اطلاعات با یکدیگر ملاقات می‌کردند. ظهور فناوری و دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن‌های همراه باعث کشته شدن افراد شده است. همسایگان با یکدیگر غریبه می‌شوند و امنیت و حریم خصوصی معانی مختلفی به خود می‌گیرد.
بنابراین ، برای راحتی و ایمنی ما مجبور شدیم از امکانات مدرن استفاده کنیم. قفل‌های الکترونیکی تا حد زیادی این دو نیاز اساسی را برآورده کرده اند. به فروشگاه Smart Lock مراجعه کنید.
یکی از مراحلی که باید به آن توجه کنید ، انتخاب یک دسته دیجیتالی قابل اعتماد است. برچسب‌های قفل آداک با انواع قفل‌ها ، دستگیره‌های دیجیتال ، تجهیزات اتاق هتل و چشم دیجیتال می‌تواند تضمین خوبی برای محصولات آنها ، انتخاب صحیح محصولات با توجه به تجربه کاری شما باشد.
قفل دیجیتال یا الکترونیکی چیست؟
وقتی فناوری جدیدی معرفی می‌شود ، سرانجام برای سهولت زندگی ما تولید می‌شود. قفل‌های دیجیتال برای راحتی و راحتی ما ایجاد شده اند. اگر می‌خواهید وقت کمتری در خانه بگذرانید ، بهتر است با تجهیزات مدرن تر ، ایمنی را در خانه خود برقرار کنید.
قفل‌های الکترونیکی بر روی انواع درب‌های ورودی اصلی ، درهای پاسیو و ... نصب می‌شوند که نه تنها ورود و خروج را تسهیل می‌کنند ، باعث افزایش امنیت و ایجاد زیبایی در قسمت درب ساختمان می‌شوند. با قفل‌های دیجیتال مشکلی با قفل و کلیدهای مکانیکی نخواهید داشت. برخی از مدل‌های این قفل دارای دسته دیجیتال هستند ، در حالی که برخی دیگر دارای دسته نیستند که می‌توان آن را میز دیجیتال نیز نامید.
انواع مختلفی از قفل دیجیتال وجود دارد که با رمزگذاری با کارت‌های هوشمند می‌توان با لمس اثر انگشت و آهنربا درب آنها را قفل کرد. شما باید یکی از این مدل‌ها را با توجه به نیاز و شرایط ساخت خود انتخاب کنید.
مزایای قفل شدن دیجیتال
ممکن است از خانه خارج شده باشید و به خاطر نیاورید که در را بسته اید یا نه. یکی از مهمترین مزایای قفل الکترونیکی خاموش شدن و قفل شدن اتوماتیک درب پس از ورود یا خروج است.
اگر همیشه نگران این هستید که کودکان یا بزرگسالان کلید خود را گم نکنند ، قفل‌های دیجیتالی این مبارزه ذهنی را از بین می‌برند. با نصب قفل‌های دیجیتال ، دیگر روشی مانند کلید مکانیکی برای باز یا بسته شدن درب وجود ندارد. اگر قفل مورد نظر شما با اثر انگشت قابل شناسایی باشد ، این بهترین مثال برای کودکان و سالمندان است. در این حالت ، اگر در خانه نباشید ، کودک شما پشت سر شما منتظر نمی‌ماند.
قفل دیجیتال دارای یک کنترل از راه دور است که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با کنترل از راه دور می‌توانید در را در فاصله مشخص باز یا بسته کنید. شروع از راه دور با کمک 4 باتری انجام می‌شود. البته قفل‌های دیجیتال نیز با 4 باتری کار می‌کنند و مصرف برق کم است. بنابراین با همین تعداد باتری حدود یک سال با شما کار می‌کند. اگر قفل باتری کم باشد ، به شما هشدار می‌دهد که باتری را تعویض کنید.
سیستم‌های قفل الکترونیکی ممکن است دارای سیستم اعلام حریق باشند. در این حالت ، اگر دستگاه دمای بالاتر از 55 درجه را تشخیص دهد ، با زنگ هشدار به شما اطلاع می‌دهد.
البته این قفل‌ها از ویژگی‌های بیشتری برای امنیت بیشتر خانه شما نیز برخوردار هستند. در صورت لزوم می‌توانید قفل کودک را فعال کنید تا از ترک افراد مسن مبتلا به آلزایمر یا فرزندتان جلوگیری کنید.

ساختار داخلی باتری سکه ای cr2032 مکسل
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی